VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

tirsdag 8. februar 2011

Drømmer om......

Nytt kjøkken,........
Jeg og mannen var innom Kvanum her i Bergen en dag.....å vi "forelska" oss i hele butikken! :-)
Det er som et eventyr å gå der...alt er like fint!
Vi ønsker oss nytt kjøkken.,men det vi har er ikke så gammelt!! Hmmmm... så ja vi er kanskje litt galne...
men vi har så lyst på bedre planløysing og lysere kjøkken...ta vekk noen vinduer å få inn et større vindu...
nå har vi øy med gasskomfyr (SMEG) kjempelekkert! men vi hadde fått så mye betre plass om vi hadde gjort om alt!!! :-)
Så til mandag kommer det en interiør arkitekt fra Kvanum på besøk - å gjett hvem som gleder seg:-)
Tudelu.....
Blir spennende å vente på tegninger og pris!
Ha en fortsatt "gøyal" uke! :-)

3 kommentarer:

  1. SÅ moro,skal bli stas å følge med også!!
    klem♥

    SvarSlett
  2. Heihei, så koselig hilsen på bloggen min;)
    Klart det er greit at du legger med i rollen din, kjempehyggelig det ♥

    Kjøkkenplanlegging er GØY! Finnes jo såååå mye lekkert! Jeg har noen planer i hodet jeg og (vi har gammelt kjøkken) Men det er så lite og nesten umulig og bygge anderledes, så vi får se...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Sååå gøy - og vi gleder oss veldig til å se hvordan det blir :o)

    Her suser dagene unna, og det er jo blitt torsdag alt - helg i mårra gitt..;o)

    Ha en flotters ettermiddag vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett