VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 12. februar 2011

I morgo...

er det MORSDAG :-) min eldste datter kom hjem fra byn i dag med disse flotte tulipanene med ønske om en fin morsdag! :-)
Åååååå det varmer et mor`s hjerte!
Varme klemmer til alle mamma`r der ute:-)

4 kommentarer:

  1. Ja dette varmer et morshjerte :o)

    ha en fin morsdagsfeiring!!

    SvarSlett
  2. Hei snuppelupp!
    Forstår godt at at morshjerte blir varmet når datteren kommer hjem mede en sånn fin bukett - gratulerer med morsdagen i morgen!

    I dag har jeg vært til den nye Stoff og Stil butikken her i Oslo, og der var masse flott. Handlet ikke så mye i denne omgang, men hadde 'radaren' ute, og sonderte terrenget godt. Nå skal jeg i 'tenkeboksen' før jeg tar en ny tur og shopper..;o)

    Ha en finfin søndag i morgen vennen!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Så koselig ♥ Her tror jeg det blir tulipaner på meg i morgen og, var ei som ikke helt klarte og holde seg, hihi... Og selvfølgelig hjemmelaget kort, det er såååå koselig;)

    Ha en flott morsdag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så koselig at du likte bloggen min da!! Sånt varmer, tusen takk! :-)
    Gleder meg til å bli kjent med deg fremover, håper du har en super mandag!

    Klem, Rosa

    SvarSlett