VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 19. februar 2011

Silkeføre....

Nyter det gode liv på hytta! Har et fantastisk ver - sol fra skyfri himmel:-) Måtte dele dette bildet med dere,tatt for 15 minutt siden!
Vi kom akkurat  innatt frå en herlig skitur på silkeføre:-) det er rene påske drømme været ute!
Kjekkt for alle som har vinterferie nå! Her starter vi først til helgen:-)                                                   Håper på sol og silkeføre neste helg også!
Nå har mor fått seg en "Corona"...Mmmmm,nyter!
Sprudlende lørdag`s kveld til deg og god SOL søndag! :-)
Solklem!

2 kommentarer:

  1. Nyyyydelig!!
    Om du har tatt coronnaen i solveggen så blir jeg ordentlig misunnelig altså!! Årets første utepils smaker himmelsk :o)
    Nyt helgen og det fine været Jeanette

    SvarSlett
  2. Så flott bilde, herligt vær:-)
    Sier ja takk til å låne krokod. drakten, sparer masse tid, hadde ikke lyst til å kle han ut som en vampyr, eller supermann, det og prinsesse kjoler var alternativene på vestk.....
    sees:-)

    SvarSlett