VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

tirsdag 15. februar 2011

Et av mine...

 favoritt merker er det norske merket Ti-Mo - de har så utrolig mye fint! Litt søtt og feminint:-) love it...Her i Bergen handler jeg det på butikken Lyst i Vaskerelven. Første helgen i mars skal jeg og mannen til Telemark å besøke et vennepar av oss:-)

Å min venninne der driver verdens fineste butikk der med blant annet merket Ti-Mo, så gjett om mor skal handle:-) Har begynt nedtellingen allerede!
Har en fortryllende onsdag:-) Å så hørs vi snart igjen!
Klem på klem

2 kommentarer:

  1. Åja, Ti-Mo har så mye fint ♥ Søtt er det rette ordet;) Jeg er og veldig glad i Chill, elsker litt blonder og romantisk stil;))
    Så gøy med shoppetur til vennindens butikk!!

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jepp, enig med du vennen - By TiMo har utrolig masse flott!!

    Ja, nå er vel du på plass på hytta i Finse. Krysser fingrene for at været blir flott, og at dere får en knallfin helg - koooose deg masse!

    Selv nyter jeg akkurat nå sofakroken og slaraffenliv...;o)

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett