VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

tirsdag 15. februar 2011

Hva er det....

 med meg å prismer????
Simpelthen "elsker" prisme lamper,lysestaker og på blomster potter:-)Denne 5àrma lysestaken har jeg både hjemme og på hytta! (ikke det beste bilde men du ser nå prismene:) Er stadig på leit etter ting med prismer på...men i butikkene nå så ser jeg dessverre ikke så mye av det...Har du noen tips ang.en butikk eller nettbutikk så gi en lyd! Takkar for all hjelp:-)
 Hvit Hortensia er en klassiker hjemme hos meg i februar...minner meg om da min sønn ble født for 20 år  siden,hjelp å tiden flyr:-) Fikk nemlig mange hortensiaer i gave den gangen:-) Så i februar må jeg alltid ha hortensia i hus:-) Gratulerer med dagen vennen min som var den 11.februar! N var dessverre ikke hjemme, han er i millitæret langt oppe i nord! Men når han kommer hjem til påske så skal vi feire:-)
Lørdag spaserte jeg og minstejenta ned til byn en tur, å turen gikk blant anna innom Riviera Maison. Syns lampe foten min trengte en ny flott skjerm:-)
Turen gikk også innom Fisketorget der en og finner noen blomster handlere og der fikk jeg tak i eple kasser - kommer tilbake med eplekassene....
Tudelu og ha en fortsatt flott tirsdag for det skal jeg ha:-)
Klem på klem!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.
    Hvit Hortensia er en favoritt her i huset også.
    Spennende med eplekassene.
    Så kjekt du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei vennen ♥
    Ja, prismer er flott, og det eksisterer en del her hos meg også - blant annet en herlig liten lysekrone på soverommet :o)

    Så flott med hvit hortensia! Siden mine fingrer er 'ugrønne', nøyer jeg meg med min'fake' som jeg kjøpte i Køben - da er jeg iallfall sikker på at den overlever en stund...;o)

    Nyt en flott uke videre kjære Jeanette ♥

    Go'klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett