VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 21. februar 2011

Chill...

Denne jakken ønsker jeg meg....
den er så utrolig fiiiiin.                                                                                                                           Chill Norway kan virkelig dette med snitt!!! Noen som vet om der er noen nettbutikker som selger Chill???
Blir veldig glad for alle tips:-)
Denne jakken må jo være helt super for våren tenker jeg:-)
Nydelig ettermiddag/kveld til deg - jeg går nå her å drømmer:-)

5 kommentarer:

  1. Superfin jakke! Ja, jeg er også stooor fan av dette merket - de har bare sååå mye flott! Vet ikke om noen nettbutikker, men vet at La Famigla har masse Chill i butikken, og at de sender. Bare å sende en melding via bloggen, og kanskje har de jakken..;o) http://lafamiglia-hanne.blogspot.com/

    Ha en strålende flott uke videre vennen!

    klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Kjempefin!
    Jeg elsker Chill ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Er ikke så flink med klesmerker,men denne jakka var nydelig!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Nydelig jakke!
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. en flott jakke og håper ønsket ditt blir oppfyllt Jeanette :o)
    Ha en fin helg

    SvarSlett