VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 3. mars 2011

Støvler...

Som kjent så regner det en del her på vestlandet:-) så jeg er eier av noen par støvler...har alltid ønsket meg et par Hunter men sisst da jeg gikk til anskaffelse av et par nye støvler så ble det Replay støvler:-)
Er jo kjekkt å ha noen å bytte på - for som sagt så bruker en mye støvler her vest!:-)
Så kanskje jeg skal "snope" meg et par Hunter!?!:-)
De er veldig klassiske og fine!
Tudelu.,i skrivende stund så er det overskyet vær her i Bergen....jaja håper solen og våren snart titter frem:-)
Ha en fortryllende dag der du er:-)
Solklem fra j.

2 kommentarer:

  1. Hei venn!
    Ja, et par støvler eller 10 er ikke å forakte, og for vestlendinger er det jo en god investering også ;o)

    Heldige deg som skal nyte vinterferie - håper solen titter frem, og at du får noen fine dager i Telemark!

    Her har uken rast unna. Har fått med meg et par kvelder i 'Spikersuppa' og kosa meg med skikkelig VM stemning! Nå er det deilig at helgen er her - den skal nytes til fulle :o)

    Ønsker deg en flott fredagskveld, helg og vinterferie - kose deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Heisann
    Knallfine støvler!!
    Her vest kan vi godt ha flere par ja.....de blir jo flittif brukt!
    Har Ilse Jacobsen men skal kjøpe meg noe lavere også :o)

    ha en fin ny uke Jeanette

    SvarSlett