VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 25. mars 2011

AC Home

I dag tok jeg turen til Kleppestø å besøkte den utrolig flotteste nydeligste butikken AC Home - Wow så mye fint der var så det blir nok ikke lenge til før jeg tar turen ut dit igjen:-)
Så denne jakken fra Chill ble med meg hjem i dag,LOVE IT :-)
God helg mine venner,tuddelu fra Finse:-)

4 kommentarer:

  1. Takk for hilsen på bloggen. Og så fint du har skrevet inne hos deg om oss. Tusen takk:)Her har vi jobbet til nå. ikke spøk å drive butikk;)

    AC

    SvarSlett
  2. Hei søta!
    Gratulerer med ny flott jakke - den kunne jeg like jeg også...;o)

    Håper lørdagen har startet bra hos deg! Her i Oslo våknet jeg opp til en helt fantastsik flott vårdag - solen stråler fra en blå, blå himmel, og bakken er begynt å bli bar - da snakker vi virkelig vår altså!!!! I dag blir det nok å bruke litt tid på balkongen - rydde og vaske litt, og ikke minst nyte vårdagen!!!

    Ha en flotters lørdag du også!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Flott jakke:-) og jeg vet den er fin på...:-)
    Stille på jobb idag, gikk litt tidligerer hjem,kaldt, men nydeligt vær.

    SvarSlett
  4. Den kåpa er fantastisk, løkki ju!!
    Stjernefatet fra H&C kjøpte jeg i desember mener jeg, så håper ud fortsatt kan få tak i det!
    klem♥

    SvarSlett