VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 26. mars 2011

Bader i sol

 I dag har Finse vist seg fra sin vakreste side, sol og atter sol:-) har hatt en flott dag med ski på beina å kaffe i sekken:-)
 Har tatt bildene fra baderom`s vinduet - så dere ser dagtoget tøffe forbi til Oslo :-)
Hjorten hadde jeg med meg fra Bergen:-) har vært å "snopt" litt nytt til hytten!
Ønsker alle bloggisvenner en super søndag:-)

3 kommentarer:

  1. Vakre bilder fra fjellet.
    Flott plass å ha hytte!
    Kose deg masse!
    God helg og goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Herlige bilder Jeanette!!! Bildene får meg til å virkelig glede meg til påskeferie i Nordfjord - snø er er der visst nok av og solen bestiller jeg til å stråle hele påsken igjennom...;o)

    Nyt søndagen vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra fjellet!
    Håper du har en flott helg!
    Her er våren kommet, så nå er det rydding i hagen.
    Ha en fortsatt fin søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett