VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 7. mars 2011

Helgen

var vi en tur til gode venner i Telemark:)
Min gode venninne Anne Lise driver verdens flotteste butikk der oppe som heter Ivistoga. Det er rene "snopebutikken" vanskelig å velge blant alt,skulle gjerne hatt med meg det meste.............men her er litt av det jeg hadde i mine 4 handleposer! :-)
Denne jakken fra Odd Molly stod å skrek etter meg da jeg kom inn i butikken... :-) tror jammen det stod Jeanette på den også! (jeg ler)
Skiltet hadde nå en god tekst så det ble med meg hjem også...det plukket jeg faktisk ned av veggen hjå min gode venninne:-) ( ho skal ut å kjøpe seg et nytt:-)
Mandagen min startet med spinning,så husvaks å nå er det snart igang med middag,i dag blir det kylling Wok...Nam Nam:-)
God mandag!

6 kommentarer:

  1. Hei, og takk for koselig hilsen:-)

    Nydelig jakke, gratulerer! Odd Molly har så mye fint at det er vanskelig å velge, så jeg synes godt prisene kunne vært litt mer tilpasset min lommebok, hehe...
    Jeg ble forsøkt sjekket opp på treninga i dag, av en fyr som ville diskutere Northugs løp i går...Trodde nesten han skulle svime av da jeg sa at jeg ikke hadde sett det engang;-)

    Nå er det sofa og tv og gjelder her, digg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Nydelig jakke og stilig skilt du har kjøpt!
    Høres ut som du har hatt en herlig helg.
    Ha en fortsatt fin mandagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlett
  3. Hei på deg vennen!
    Wow, så flott jakke du har kjøpt deg - kan med sannhet tro at det var Jeanette var skrevet 'all over' den...;o) Flott skilt også - herlig visdomsord ;o) Ja, jeg forstår i det hele at helgen ble veldig bra!!!!

    Her hos meg har det gått i VM fest i helgen. Gu'bedre for en flott fest vi hadde på lørdag. Avslutning av VM på Universitetsplassen med 110 000 mennesker og After Ski etterpå. For å si det sånn - det ble en veeeeeldig seeeeen kveld... :-D

    Da må snuppa ha en flott uke - kose seg!!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Nydelig jakke du fikk med deg hjem!!

    Artig å va på vennebesøk, gjør noe med enn!
    Klem Anna

    SvarSlett
  5. Heisann snuppa!!
    Titter innom før å ønske deg en herlig helg på Finse. Med venninnnebesøk, tenker jeg du kommer til å storkose deg masse - nyt helgen!!!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Nydelig den jakken ♥ Og så kult at det stod navnet ditt i den, rart det der, pleier og stå mitt navn i disse flotte plaggene og, hihi;))
    Så deilig og handle seg litt nytt nå når våren står for døren...:))

    Klem Line

    SvarSlett