VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 14. mars 2011

Gult..

Solen skinner i Bergen i dag!
Så en liten solskinn`s hilsen herfra i dag - våren kommer snart:-)
Klem på klem å ha en vakker dag der du er!:-)

6 kommentarer:

  1. Så flotte blomster, å den gulfargen!!
    Deilig med håp om vår...snart!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Herlig vårvær på østlandet i dag også, det drypper i takrennene og meterne med snø i hagen krymper!! Nydelig O.M -jakke under!!
    klem♥

    SvarSlett
  3. Nydelige blomster!
    Selv om været er grått her idag, er våren på veg.
    Ha en vakker dag du også.
    Klem

    SvarSlett
  4. Endelig har våren kommet til østlandet også, DEILIG!!! Jeg nyter hver eneste solstråle og varmegrad til fulle og bare gleder meg til månedene fremover! :-)

    Også synes jeg du bør ta deg en tur inn til meg å lese dagens innlegg, hihi...

    Håper du har en fin onsdag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  5. Gult minner oss om solen...og vi trenger vel å minnes på at den finnes :o)
    Liker godt den nye serien fra greengate ( den blå)....men synest det er dumt at der ikke er kopper med hank!

    ha en fin torsdagskveld

    SvarSlett
  6. Innom for å ønske deg også en flott helg, nyt den og kos deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett