VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 31. januar 2011

Å så....

var nesten mandagen borte .... Hjelp å dagene flyr!
I morgen er det alt februar...deilig å tenke på at ikke om så altfor lenge så er våren her:-)
Min dag har gått med til litt jobbing,frisør og spinning - en perfekt start på uken! :-)

Denne vakre kjolen som jeg viser bilde av kjøpte jeg før jul hos www.nestenperfekt.blogspot.com
Har handlet litt både til meg sjølv og minste jenta..
Nå har den fått plass på hytten.,en fantastisk fleece kjole/tunika som er helt herlig å ha på:-)
Ta turen innom nettsidene - verdt å ta en titt :-)
Ha en super duper uke hvor enn du er - å smil til kjente og ukjente! :-)
Klemmer

4 kommentarer:

  1. Den kjolen så kjempebehagelig ut, og fin.:-)

    sees

    SvarSlett
  2. Hei snupp!
    Så flott tunika du har kjøpt deg!! Skikkelig koseplagg disse fleece plaggene ♥

    Ja, lørdagskvelden ble kjempekoselig - både mat og gaver falt i smak hos mine venninner!! Ble som ventet langt på natt før jeg fant puta, så søndagen var av det rolige slaget!!! Nå drar jeg snart på seminar til København, drar på onsdag. Skal ha faglig opplegg hele onsdag, og i Køben blir det litt kultur og sosialt. Håper det blir tid til å stikke innom favorittbutikkene mine også - kan liksom ikke ha vært til Køben uten litt shopping...;o)

    Ha en superherlig uke gode du - sees 'brått' igjen!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Heisann!
    skal kikke innom dette nettstedet!
    På ditt spørsmål kan jeg svare at du må kikke innom Lysthuset på Amfisenteret...hun selger dette pluss mange andre fine merker!

    ha en fin kveld
    p.s. tid for grey's

    SvarSlett
  4. Tudeluuuuu!
    Titter bare innom for å ønske deg en strålende flott uke - nyyyyt dagene!

    Goklem fra meg

    SvarSlett