VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

onsdag 26. januar 2011

Chill

Denne ble min i går:-) Love it!
Takk til Hanne på La Famiglia i Stavanger som var så snill å sende den til meg:-)
Sjå www.chillnorway.com

1 kommentar:

  1. Hei på deg Jeanette!
    Såååå koselig å ha deg tilbake!! Har tenkt litt på hvor du har blitt av, og nå er du altså tilbake med ny blogg og det hele :o)

    Ja, det er ikke alltid at tid og overskudd er tilstede for blogging - av og til skjer det ting i livet, som gjør at prioriteringene endrer seg, og av og til blir man også kanskje rett og slett bare lei... Jeg blogger videre, men kjenner at energien for å 'holde tritt' ikke er som den var i starten. Har også vurdert fortsettelsen, men kommmet frem til at bloggingen gir meg mye, og jeg hadde ville komme til å savne dere om jeg sluttet. Men, har bestemt at bloggingen må skje når jeg har tid og fordi jeg vil - ikke fordi jeg føler at jeg må... Av den grunn har jeg roet ned på besøksrundene og kommentarskrivingen min - jeg rekker ikke rundt til alle hele tiden - sånn er det!!! Men, jeg kommer alltid tilbake, og det er vel det som betyr aller mest... :o)

    Da må gode du nyte dagene videre, og så gleder jeg meg til å høre mer fra deg, og å komme tittende tilbake til deg :o)

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett