VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 29. januar 2011

God lørdag:-)

 Hatt en fin lørdag?:-)
Her på hytten har vi hatt inne dag, det blåser stiv kuling ute.....
Disse 2 skjønne elgene kunne jeg ikke gå forbi da jeg sisst var på Geilo på shopping!  Syns de passet godt inn her på hytten:-)
 Kitchen Aid hører også til på hytten, ikke sant?!?  den er iallefall i flittig bruk...så i dag har vi laget boller til stor begeistring..,både for store og små! :-)
Siden været ikke tillater å være ute så har både vaskebøtten og støvkluten vore framme i dag.
Herlig med nytt sengetøy...skal bli godt å legge seg i kveld!
Så tross været så har vi hatt en fin inne dag!
Jeg og eldste jenta har spilt kort nå og kost oss.,nå serverer mannen kakao!  Mmmm
Blir vel en bitteliten skitur litt senere,skal følge eldstejenta bort til ei "hyttevenninne".
Håper du har en super lørdag der du er :-)
Klem j.

2 kommentarer:

  1. Flotte elger, og fine puter, er på leit etter noen til sofaen,:-)
    Var innom 3 blomster butikker idag, før jeg fant roser med den "riktige" fargen,tar bilder når dagslyset kommer:-)

    SvarSlett
  2. Hei venn!!
    Høres ut som dere har hatt en herlig helg på hytta! Gjør jo ikke noe om været ikke er av det beste, når man kan kose seg innnendørs i en såååå flott hytte... ;o) Elgene dine var forøvrig utrolig herlige!!!

    Her hos meg ble det en veldig hyggelig venninnekveld, og både mat og gave falt godt i smak ;o) Ble som vanlig skravlings til langt på natt, og dagen i dag har vel heller vært av det rolige slaget...;o)

    Nå er det oppdatering i blogglandia, før jeg benker meg i sofakroken for å se Wallender!

    Ønsker deg en fin søndagskveld videre og en flott kommende uke!

    Klem fra Hildegunn

    PS - såååååååååååååååå kos ha ha deg tilbake!!!!

    SvarSlett