VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 27. januar 2011

Ti-Mo

Denne står på ønskelisten!
Et nydelig plagg fra Ti-Mo...
Fortsatt fin kveld alle bloggisdamer:-)

3 kommentarer:

  1. By TiMo har såååå masse flott - lett å lage seg lang shoppingliste der...;o)

    Nattaklem fra meg OG riktig god helg ♥

    SvarSlett
  2. Titter bare raskt innom deg for å ønske deg ritig gor tur til Finse - hørtes deilig ut!!! Kose deg masse!!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Heisann Jeanette!
    Kjekt at du er tilbake i bloggverden. Nå må jeg legge til den nye bloggen din altså :o)
    Ha en fin tur til fjells....og kos deg :o)

    SvarSlett