VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

onsdag 26. januar 2011

En vakker dag...

Tilbake med "litt" nytt navn!
Hei alle blogg venner og nye venner!
Med disse flotte tulipanene som jeg fikk av en god venninne så ønsker jeg "dåke" en riktig fin dag/ettermiddag/kveld - alt etter når "dåke" leser dette innlegg:-)
Min dag har bestått av litt rydding i "heimen" og vasking av klede....(boring)men må gjøres!!
Nå er det middag som står på planen,så går ettermiddagen i raskt tempo med fotball trening for eldste jenta og spinning på ho mor!
Tudeletu:-) Klem på klem

3 kommentarer:

  1. velkommen tilbake:-)
    Nydelige tulipaner, og flott skål.

    sees:-)

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake!! Da må jeg vel legge deg til på nytt tro??
    klem♥

    SvarSlett
  3. KOselig!
    Her stopper jeg å hengr meg på videre ;o)=

    Klem Anna

    SvarSlett