VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

søndag 26. februar 2012

Vinterferie (-;

Vinterferie - kan ikke bli betre med denne starten på ferien! (-: Har vært et fantastisk flott ver denne helgen,så i dag var det solveggen+appelsin+kakao+Finse=påskestemmning ....Enn så lenge,god søndag`s kveld!..... (her er det blåtimen ute nå,det er så vakkert at det kan ta pusten fra en)

3 kommentarer:

  1. Nydelig bilde ♥
    Her har vi nettopp hatt en herlig uke med vinterferie og sol, og været skal vare sies det:)

    HERLIG!!

    SvarSlett
  2. Oi, oi, oi - sååå flott!!! Så deilig å få nyte vinterferie med DET fantastiske veret og i DE omgivelsene - nei, kunne ikke blott bedre!!! Bildene får meg til å lengte etter påskeferien - da bestiller jeg sol, sol, sol.... :)

    NYT vinterferien vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett