VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 18. februar 2012

En god lørdag...

Elsker lørdager...Denne helgen ble det kos her hjemme - jeg og lille prinsessa er ikke helt i form! Men det ordner seg(-; Klikket hjem denne fiiiine super deilige tunika`n fra ChillN - herlig!(-; (lånt bilde av Chill,min er i Navy) Så gleder meg til å ta den i bruk! Tulipaner hører helgen til - GOD lørdag der ute(-;

5 kommentarer:

  1. Kjempefin, håper formen til M er bedre, ha en super lørdag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hi, hi - fornuftig måte å bruke sykedagen på Jeanette ;) Utrolig lekker kjole - Chill har sååå masse flott!!

    Her går det litt i sakte tempo i dag - var på venninnebesøk med deilig mat, vin og skravling til langt på natt, og det kjenner jeg i dag...;)

    Nyt helgen videre og god bedring til deg og lille prinsessa :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Den er så flott den kjolen!!
    Kjekt at man bare kan klikke slikt hjem, shopping til og med når man er syk:)

    Ha en fin fin helg, og god bedring til deg og snuppa ♥

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole!
    Tror nok den er fin også i Navy!

    Fortsatt god søndagskveld!

    Her er link til hjelp for "kodene" om du ikke har fått det til enda...det ser jeg nemlig ikke før jeg "publiserer".
    http://maiaslilleverden.blogspot.com/2012/02/et-lite-hjertesukk.html

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Hei på deg vennen!
    Titter bare innom for å ønske deg en strålende flott uke - kooose deg!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett