VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 10. februar 2012

Klokka dilla jeg...

Jaaaaaa(-: Disse klokkene datt jeg over her på nettet om dagen - syns de er bare så flotte! Noko nytt å spennende fra Dyrberg Kern(-; Så jeg trur jeg setter en slik på ønskelisten....,men lenge til bursdag og jul! :-) I dag står fjellet for tur,har ikke vært på hytten siden jul så det skal bli godt å komme opp i fjellheimen i igjen:) God helg folkens! (-:

4 kommentarer:

  1. Klokkedilla her også, de var kule!!
    Har en blank/turkis fra Kyboe som jeg eeeelsker!!

    Ha en finfin helg!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Hi, hi - har klokkedille jeg også, men har innsett at jeg må roe litt ned - koster nemlig en hel del penger å holde alle klokkene igang.... ;)

    Håper ellers det står bra til med deg! Jeg har hatt en sykedag i dag. Våknet opp og var kvalm og uggen i kroppen, så krøp under dyna igjen, og gikk i koma - kl litt over ett våknet jeg og følte meg mye bedre - heldigvis - må jo være frisk nå som vi går mot helg ;)

    Fortsatt fin kveld til deg og toppers helg når så langt kommer!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Flotte klokker du har satt på listen over ønsker! For mange år siden valgte jeg bort klokke på armen, derimot hadde jeg dilla på klokker rundt om i huset...sånn at jeg skulle vite hvor mye klokka til enhver tid var...all over! Da moren min døde for ti år siden begynte jeg å gå med hennes...og nå er det fast at jeg kjøper iallefall to i året...ikke sånne til flere tusen altså!!
    Ha ei koselig helg på hytta!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Hei igjen...det er kjempevanskelig å lese kodene på ordbekreftelsen hos deg...kanskje du kan slå den av?

    SvarSlett