VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 4. februar 2012

Velkommen lørdag:)

Ingenting er vel som en lørdag uten planer! Herlig å gjere ting i et rolig tempo...blir vel en tur ut i det flotte vinterveret vi har her i Bergen om dagen:) Litt interiørnytt i heimen - brødboksen var verdt å vente på:) Love it♥ Ønsker dere alle en fin fin lørdag!

5 kommentarer:

  1. Slitan med ny brødboks!!

    Ha en fin helg Jeanette

    SvarSlett
  2. God lørdag til deg også!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Hei på deg vennen!
    Så ble det endelig tid til å sette seg ned og ta en tur i blogglanda - helgen har bare sust avsted...!

    Nydelig brødboks, som jeg gjerne skulle hatt - MEN, gir nok avkall på en slik, ettersom jeg ikke har mer benkeplass en jeg trenger - dessverre..!

    Ønsker deg en finfin søndagskveld videre!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Titter bare innom for å se til at uken er fiiin :)
    Fin kveld videre til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett