VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

søndag 4. mars 2012

Søndag...

Og slutt på vinterferien - har hatt ei fantastisk flott veke på hytta(-: Går så altfor fort,har hatt sol,regn,vind og snø.,alt i alt ei spennans veke værmessig. Men hva gjør vel det når så fort sola skinner så er de dårlige dagene glemmt! :)) Så her er litt oppdatering`s bilder fra hytten,GRENNGATE samlingen vokser. Var så heldig å få GREENGATE til jul av min svigerinne og svoger:) Å hva smaker vel ikke betre enn en cappucino servert i Greengate kopp!:) Tulipanene for i søpla i dag - men de har skapt en fin stemmning hele uken!:) Takk til min gode venninne på Geilo (Sigrun) som kom på besøk med ferske tulipaner i vinterferien, alltid kjekkt å væra i ditt selskap. God lunch,kaffe og masse go prat og ikkje minst latter (-: Klem j.

4 kommentarer:

  1. Så deilig med ferie...og med GG...dine var så søte så...og blanding er fint!
    Ha en koselig kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Tenker det har vært deilig med ferie ja...og så kjekt å kunne reise på egen hytte :)
    En flott Greengate samling du har...selv har jeg solgt litt av min samling, slik at jeg kan få plass til litt av vårens nyheter :)
    Har fremdeles en rød mugge mmed hvite prikker om du skulle være interessert....billig :)

    ha en fin kveld...og en ny fin uke !

    SvarSlett
  3. Den ligger i bruktbloggen min :)

    SvarSlett
  4. har noen kopper også..kan sende deg noen bilder...er du på face ??

    SvarSlett