VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 30. mars 2012

Dette må jeg teste

Nyeste fra Deborah Lippmann :-) Litt nytt og annerledes! God Helg!

5 kommentarer:

  1. Morsom effekt i denne neglelakken...lykke til med testingen.
    Hjertelig takk for hilsen på bursdagen min, det var koselig...nå er det ferie, og vi skal først i en 50-års dag i kveld for så å kjøre på hytta i morgen...deilig å ha fri...så håper vi på masse sol i påsken!
    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Disse er jo råkule!!
    Og for en artig måte - alt hva de finner på, hehe:)

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  3. Elsker dl neglelakkene, kjempestilig!
    God påske!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Stilig!!

    Kos deg i fjellheimen Jeanette :)

    SvarSlett
  5. Fått testa beglelakken? Jeg har ikke, har ikke blitt til at jeg har kjøpt enda. :-)

    SvarSlett