VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 23. januar 2012

Ny uke - å nytt sofabord...?

Håper dere alle har hatt en fin helg!:) Her i huset har det gått i fotball - eldste jenta har spillt Cup:)) Sosialt og veldig kjekkt!:) Å så har vi vært på leting etter nytt sofabord...å det var ikke lett...Bordet som jeg viser på bildet skulle jeg så gjerne hatt,men 6 uker`s levering`s tid!!! Har ikke tid å vente:) Så gav opp leitinga da det var ingen andre bord som var i nærheten av det jeg så.. Skal ta en runde til i dag å se..Hvis ikke jeg finner noe så lyt jeg bestille å vente tålmodig i 6 uker,Olala... Fin uke til deg å så hørs vi snart igjen! :)))

5 kommentarer:

  1. Hei på deg snupp!
    Knallfint bord, og du får ev tenke på at 6 uker faktisk går veldig fort! Bedre å få det du virkelig vil ha, eller få noe bare "halvveis"..

    Strålende dag til gode du!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Det var knalltøft...tror eg hadde ventet :o)

    SvarSlett
  3. Kult bord!! Jeg hadde venta hvis du ikke kommer over et annet. Vi får snart vårt sofabord fra home & cottage, venta 4 uker.
    Ha en fin dag!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Det var jo knallfint!
    Får nok bare vente, hehe, 6 uker går FORT:)

    Ha en fin fin mandag!

    SvarSlett
  5. Åh bordet du viser var sååååå flott :D Men vet alt om tålmodighet ja ;) Du må være borte fra blogg rollen min, for jeg har ikke fått med meg alt her ser jeg :/ Orde\ner det NÅ ;)
    Og tusen takk for fine ord <3
    klem Tove

    SvarSlett