VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 19. januar 2012

Gult

Falt pladask for denne tøffe boksen!:)) Innholdet i boksen er te,den beste teèn jeg har smakt! Anbefales! Finnes i mange forskjellige smaker og ikke minst mange farver på boksene. Hei så lenge og god helg! Her blir helgen fyllt med fotball,eldstejenta skal spille cup:)

2 kommentarer:

  1. INgen te-drikkere her desverre... men spørs om ikke det MÅ bli en slik alikevel... boksen er jo KNALLKUL (gul) hehe:)

    Digger den ♥

    SvarSlett
  2. Kul og gul boks:) Sikkert god te også.Klem Julie

    SvarSlett