VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 6. januar 2012

Litt nytt til helgen :))

 er alltid kjekkt, denne puten tok veien hjem fra Geilo da vi var der å "kikket" litt i interiør butikker i julen:))

Tradisjonen er at når juleblomster blir kastet å julepynt pakket ned ja da må en ha nye blomster i hus...var innom Mester Grønn å handlet meg mange flotte planter til en fin pris:)))) Ikke så lenge siden vi fikk Mester Grønn her i sentrum - å det var LYKKE for meg:)))
God helg!

5 kommentarer:

  1. Kjempefin stjernepute, veldig deg:)
    Tror jeg tar turen innom Mester Grønn i morgen, lite blomster hos meg nå.
    A.

    SvarSlett
  2. He he ja ... stjerner og prikker :))) er TOPP

    SvarSlett
  3. Jaaaa, har tenkt på fotokurs siden vi kjøpte det nye kameraet, jeg er med:)

    SvarSlett
  4. Me får sjekke på foto knudsen på galleriet til mandag :)))

    SvarSlett
  5. Kjempefin pute!!
    Og nye planter er et "must" på denne tiden :o)

    ha en fin helg Jeanette

    SvarSlett