VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 7. november 2011

Røst


En super duper butikk på Bryggen i Bergen!
Røst = By Nord,Du store Alpakka,Kristine Vikse,Alpaka Society,Bibba og mange fler.
se: www.butikkenrost.no
God uke ! :-) Håper solen titter frem der du er B-)

3 kommentarer:

  1. Høres ut som butikken med de store IT'ene;))
    Skal inn og sjekke, takk for tips!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei kjøre du!!
    Høres ut til å være en herlig butikk det der, så da må jeg prøve å notere det bak øre, til neste gang jeg drar til Bergen :)

    Skal si du er i rute med juelforberedelsene - selv føler jeg ligger langt etter i år, bruker nemlig å være ferdig med julegavene på denne tiden, men i år er jeg så vidt igang... Uansett - herlig tid vi har fremfor oss ja :)

    Ha en fin fredag Jeanette og en herlig kommende helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Eh, "kjøre du" - var jo "kjære" jeg skulle skrive kjære du....

    Klem på klem ♥

    SvarSlett