VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 4. november 2011

Kjære julenissen

-pulsvarmere fra Odd Molly-
Mulberry armbånd...

Odd Molly poncho

Jeg har vært veldig snill i år! :-)
Så her kommer noen av ønskene mine til jul:-)


Håper du titter innom julenissen!

2 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Ja, da er det bare å håpe på at julenissen titter innom her da, og får med seg ønskene dine.. :) Armbåndet fra Mulberry var rålekkert!!!
    Men duuu, så flink du har vært da, som snart er ferdig med julegavene. Sukk, i år føler jeg at jeg ligger litt etter skjema, er så vidt begynt! Men, drar til London på "shopping og champagnetur" til neste helg, så håper kanskje å få unna litt da ;)

    Ha en nydelig fin helg Jeanette - kooose deg masse!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Det armbåndet ønsker jeg meg og... Lekkert alt sammen!! Klem

    SvarSlett