VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 24. november 2011

Becksøndergaard

Kan ikke få nok av disse flotte skjerfene! Dette her er favoritten om dagen - det beige med sort;-)
Her i Bergen sentrum finner du skjerfene på Huset Verdi,En Gul Knapp og By Sam.
Ha en Fantastisk dag der du er! :-)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg Jeanette!
    Håper alt står bra til med deg! Antar at du som meg, gleder deg til adventshelgen er her, og vi kan begynne å pynte til jul i hjemmet - jeg gleder meg iallfall som et barn! I ettermiddag skal jeg på juleverskted, og lære meg å lage julekurver - blir gøy!!!

    Flotte skjerf - har sett på flere fra denne leverandøren som jeg virkelig kunne tenkt meg å få under juletreet nå til jul... ;)

    Nyt dagen videre - fyll den med noe gøy !

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. De er KULE!!
    Har akkurat fått i hus et med stooore stjerner;)
    Elsker Becksøndergaard altså!!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Tøffe!!

    ha en fin helg Jeanette :o)

    SvarSlett