VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 14. oktober 2011


Ny lampe på hytten - er veldig fornøyd! Tok mange timer å få "puslet" den sammen... Kjøpt på Heimil i Rauland (Telemark) 

Takk til Marit på Heimil for god service med å ta bilder å sende lampen til meg! :-)

Høstferien nærmer seg slutten,planen var å sykle på rallarvegen men her måtte vi ta skiene frem!
30 - 40 cm snø har vi fått.

Tjingeling og God Helg! 

7 kommentarer:

  1. Hei Jeatte

    Denne lampen så kjempefin ut!!
    flott på hytten din....
    Så mye snø da.....usj....vil ha høst en stund til hvertfall...den vinteren kan jo bli så evig lang!!
    Den Grønne Baljen er den fineste butikken i by'n !! Ta turen opp i Fridalsveien du :o)

    ha en god helg :o)

    SvarSlett
  2. Her går det fort...Jeanette :o)

    SvarSlett
  3. Så flott en lampe. Koselig m snø på fjellet!!
    Ha en fortreffelig helg!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Hei på deg Jeanette!
    Åh, har blitt alt for lenge siden jeg tittet innom deg - dagene går ifra meg...

    Knallfin lampe du har fått deg på hytta! Hi, hi - alltid herlig med fornyelser, og spesielt når det er noe så flott... ;)

    Den deilige helgen er her, og da er det bare å lene seg tilbake og nyte ;) Snart pizza og rødvin her!

    Nyt kvelden og ha en herlig helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hei Jeanette;)
    Så kos hilsen hos meg, det setter jeg stor pris på;)
    For en lekker lampe!!
    Deilig med litt bling på hytten ♥

    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Kjempefin lampe!
    Så koselig å finne nye bloggere : D kjempestas at du vil være med på give awayen min :)
    Nyt søndagen
    klem Tove

    SvarSlett
  7. Hei på du snupp!
    Håper du hadde en flott helg, og fikk sitte i godstolen med beina høgt på lørdagskvelden, og slappe av etter jentefesten på fredag.. :)

    Nyt uken videre!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett