VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

fredag 28. oktober 2011

Debbie...

Endelig så var Debbie skoa i hus! fikk til slutt tak i de på Scoop i Åsane,eller rettere sagt - stod på venteliste ...  i 5 uker!!!
Men skal love deg at de var verdt å vente på:-) Så 1000 TAKK til Scoop for god service:-)
Har allerede rukket å lufte skoa en tur på by`n - LYKKE! :-)
God fredag!

3 kommentarer:

  1. NICE!!
    love them ♥
    Tipper de kosa seg i byen, hihi;)

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Utsolgt for jakken i Bergen og ja, tenkte meg det;)
    Tusen takk for at du tittet for meg, det setter jeg stooor pris på!!

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett