VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

tirsdag 25. oktober 2011

Deborah Lippmann

Om du ikke allerede har prøvd neglelakkene fra Deborah Lippmann så LØP OG KJØP!
Fins i mange flotte farver...og ikke minst mange flotte med glitter også!
Jeg stod på bestilling`s liste å måtte vente i 3 uker på min....men jammen var det verdt det! :-)
God tirsdag kveld!

2 kommentarer:

  1. Ser lekre ut!!
    Bruker bare neglelakk når jeg er på ferie jeg.....mine negler er stort sett full i maling :o)

    ha en fin høstdag Jeanette

    SvarSlett
  2. Love Lippmann;))
    Jeg har en grå og en med sølvglitter, smashing sammen ♥ Ønsker meg den i gull og ja;)

    Så flott at du vil se etter jakken på Cubus, den er kjempefin, og jeg var litt for sent ute desverre... og du vet hvordan det er når disse jentene først ser noe de liker, hihi;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett