VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 30. januar 2012

Ventetiden

Er over bordet er på plass i stuen:))) Var en ny runde på kikk etter bord, falt for dette bordet på KA International her i Bergen sentrum:)))) Liker det betre å betre for kvar dag! JIPPIIII:)) Så takk til damene på KA,veldig god service:) Fikk ta bordet med hjem å prøve før vi bestemmte oss så vi kunne se om det passet inn., så bordet ble båret inn men ikke ut igjen:) Tjingeling å god uke til deg:) Her blir det feiring av svigermor i dag - hon fyller 65 år, vi er invitert med ut for å spise i kveld. Da blir det sjømatkirken for å spise fisk,nam nam! gleder meg for der har de veldig gode fiskeretter:) Solklem

7 kommentarer:

  1. Bordet var kjempefint, virkelig! Elsket beina og kontrasen mellom tre og metall! It`s a keeper;)
    Fin tirsdag til deg!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Kjempefint bord!!
    Digg og ikke måtte vente lenger da:)
    Vet hvordan DET er, hehe:)

    Jeg har og lyst på en gul pute, den på Kremmerhuset ser kjempefin ut, litt okergult ♥
    GULT er KULT:)

    Ha en fin fin kveld:) KOs deg med fisk:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott det bordet var:-) grattis.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt bord, og kjempeflott var det også!! Hi, hi - kjenner på følelsen over hvor herlig det er å få noe nytt i hus ;)

    Ønsker deg en flott uke videre vennen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Fint sofabord:) Er på jakt etter nytt selv for snart kommer det vel en ny sofa her i huset:) Klem Julie

    SvarSlett
  6. Råstilig bord!! Artig når enn skal kjøpe ting å de i butikke faktist ønsker å hjelpe til for Din del!!

    Kos deg i helgen, Klem Anna

    SvarSlett