VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

tirsdag 17. januar 2012

Moo

Så fiiiin - veskene fra MOO er bare helt etter min smak!:) Var så heldig å fikk en veske og en clutch til min 40`årsdag,begge er flittig i bruk å blir bare finere og finere jo mer jeg bruker de:)) Denne på bildet står høyt på ØNSKELISTEN!:) Vil haaaaaa......♥♥♥ Håper uke starten din har vært fin - det har miiiin,Husk TID FOR HJEM på TV2 i kveld klokken 20.00:) klemmer..

6 kommentarer:

  1. Rå stilig veske som ser ut å ha masse plass til mye!!
    Uken her starte med et rykk, men er frisk og opplagt!

    klem Anna

    SvarSlett
  2. Har kikket på Living, veldig fine, men kanskje noe en kan gå fort lei? :-)

    SvarSlett
  3. Hei søteste du!!!!
    Knallfin veske!! Mo har masse flott, som lett kunne funnet veien hjem til meg ;)

    Er jo flere innlegg her hos deg siden sist jeg var innom - flinkis! Malt skjenk har du, og den så jo ut til å bli kjempeflott - gjør seg med litt maling vettu... ;)

    Nå er det snart sofakroken og de frustrerte fruene - ha en fortsatt fin kveld vennen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Super veske! Så ut som den kan brukes til flere anledninger.

    SvarSlett
  5. Kjempefin veske, som rommer mye ser det ut som. Jeg er sånn som må ha alt mulig med meg i veska mi:)
    Hvor får man kjøpt disse?
    Ha en fin onsdag!
    Klem E

    SvarSlett