VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

tirsdag 26. april 2011

Sommer....



Når en ser disse fiiiine kjolene fra Ricco Vero ja så lengter en etter lange varme kvelder! :-)
Skal i to 40 år`s lag i sommer og et 50 år`s lag - så trur nok det blir en kjole fra Ricco Vero på meg:-) eller 2....
Her i vest skinner solen fra skyfri himmel og jammen skal vi ikke få nyte det iallefall ut uken:-) tralalala...
Til helgen er det Skarverennet som gjelder,gleder meg! Blir spennende å se hvilket føre det blir..sånn som solen varmer nå så blir det "slush" føre:-)
Vi hørs!

1 kommentar:

  1. Nydelige kjoler! (Jeg skal bare...før jeg krenger på meg en kjole!)
    Go tur på Skarverennet, ski regner jeg med ?!

    Klem Anna

    SvarSlett