VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 16. april 2011

Debbie...

Love love....disse ble mine! juhuuuuu
Kule,ikke sant??
Var en tur til Askøy på AC Home om torsdag å da måtte disse bli med hjem:-)
En super butikk som jeg kommer til å titte ofte innom! :-)
Nå er det hytten som gjelder,så GOD PÅSKE fra fjellet til alle mine bloggevenner:-)

3 kommentarer:

  1. This boots are made for walking,,,,hi,hi!
    Stilige!!!
    Ønsker deg en fin påskeuke!!
    Jeg har bestilt fint vær,håper de kan levere!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Hei på deg vennen!
    Tusen takk for koselig påskehilsen hos meg!

    Herlig å lese at du har innstallert deg på hytte - blir nok noen deilige dager der. Krysser fingrene for at påsksolen titter frem også :o)

    Nå er jeg snart klar til å dra på hytta, og gleder meg til noen herlige dager der. Enn så lenge glimter det flotte påskeværet med sitt fravær, men krysser fingrene for at solen snart titter frem.

    Ønsker deg en riktig god påske – slapp av og nyt dagene!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett