VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

onsdag 13. februar 2013

"Lys opp med lyslenker"

Denne uken har det vært bitende kaldt hjemme...har hatt håndverkere på besøk,byttet vinduer i stue og gang! Det ble så bra:) Har bestemmt meg for å ikke henge opp igjen lift gardinene,tenker d skal få hvile litt! Men tenkte kanskje å henge opp en lyslenke, HAPPY LIGHTS. Har en på hytta ved navnet snowball,er veldig fornøyd med den. Skal jeg velge Sahara eller Trinidad???? Stuen min er lys så kanskje litt farve hadde gjort seg:) Ha en fin dag der ute!

1 kommentar:

  1. Hei Jeanette!!
    Takk for visitt innom bloggen min - så utrolig koselig å høre fra deg igjen!!!

    Happy Lights har jeg sett på selv - synes de er så utrolig kule, og kunne godt ha tenkt meg å kjøpe selv. Med mitt interiør, så ville jeg nok ha gått for "sahara", men lilla var også kjempefint da :)

    Håper alt står bra til med deg, det blir kanskje vinterferie på hytta??

    Ha en super dag videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett