VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

mandag 4. april 2011

3 år


Lille prinsessen vår fylte 3 år 1.april - så vi har feiret i 3 dager til ende! :-)
Så da Mia våknet fredag 1.april så stod det en splitter ny sykkel å ventet på ho i stua:-) gjett om det var stor stas.
Kjolen Mia har på seg er fra Chill Norway,handlet den på Berthas Oldebarn.
Chill har sååå mye fint til barn:-)  (og til mor:-)
Ha en fin  uke:-)
Klem!

5 kommentarer:

  1. Heisann
    Grattis med vel overstått til jenten :o)
    Tenker det var stas!
    Og at hun er blitt tre år allerde....husker godt da du fikk henne jeg :o)

    ha en fin, ny, forhåpentligvis vårlig uke :o)

    SvarSlett
  2. Grattis med 3-åring i huset!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  3. Hipp, hipp hurra for skjønne lilleprinsessa di, som hadde bursdag i går! Tenker det er en stolt liten frøken som 'freser' rundt på stuegulvet på sin nye flotte sykkel ;o)

    I dag har jeg vært på boklansering - Maria kokkelerer, inviterer & organiserer. En barndomsvenninne av meg har vært med å produsere den, og boken er en skikkelig praktbok - helt etter mitt hjerte!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke vennen!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Gratulerer med vel overstått til din skjønne prinsesse!
    Ønsker deg en fin helg, nyt den og kos deg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  5. Såååå søde prinsessa!!!
    Herlig med en treåring i hus!!
    Lenge siden mine var så små!!
    Tiden går jammen fort,og vips så er de voksne!
    Nyt hvert minutt!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett