VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 22. juni 2013

Lille prinsessen min på Festplassen i dag; Ansiktsmaling,stor stas;) ble så fin så(",) Nå er d pizza og gotteri som gjelder! FIN Lørdag's kveld til deg!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Jeanette,
    Så koselig med besøk av deg igjen - lenge siden sist vi "snakket". Tenker du koser deg på hytta med å lage julestemning til dere er på plass for å feire jul - høres utrolig koselig ut!

    Ønsker deg fine førjulsdager!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. You should see how my friend Wesley Virgin's tale launches with this SHOCKING and controversial video.

    Wesley was in the military-and shortly after leaving-he discovered hidden, "mind control" secrets that the CIA and others used to get whatever they want.

    These are the EXACT same SECRETS many celebrities (especially those who "come out of nowhere") and elite business people used to become rich and successful.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    That's really because the majority of your brain's power is UNTAPPED.

    Perhaps that expression has even taken place INSIDE OF YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about 7 years back, while riding an unlicensed, beat-up bucket of a car with a suspended driver's license and with $3 in his pocket.

    "I'm very fed up with going through life check to check! When will I finally succeed?"

    You took part in those questions, isn't it so?

    Your own success story is going to start. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    SvarSlett