VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

lørdag 17. desember 2011

 Mitt julevindu på hytten!

Stemmningsfullt med snø utenfor vinduet.
I dag har vi bakedag, - 15 grader ute så da er det godt å være inne med fyr i peisen og bake med mine 2 jenter:-)
Ønsker dere alle en riktig fin lørdag! :-)






God Helg!

3 kommentarer:

  1. Hørte det var kaldt til fjells ja....men for en stemning hos deg :o)

    SvarSlett
  2. Hei vennen!
    Så kjedelig at du har problemer med å legge igjen kommentar hos meg! Har dessverre til tider liknende problemer selv, og har lært meg at det kan være en idé å kopiere teksten før jeg prøver å poste - bare sånn for sikkerhetsskyld... ;)

    Hu, hei som tiden går - tenk, det er bare 4 dager igjen, og så er julekvelden her....

    Da må du ha noen fine siste dager før jul - selv skal jeg jobbe to dager, og så er det hjem til jul - åhhhhh, gleder meg!!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett