VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 2. juni 2011

Kyboe klokker

Er eier av en brun Kyboe klokke....
Kyboe klokkene kommer fra Nederland og finnes i mange "knæsje" farver.....å på ønskelisten nå så står det en hvit eller rosa  :-)
Hmmm får vel sove på det! :-)
Håper du der ute har hatt en fin fin fri torsdag:-)
Tiddeliboooom i morgen er det fredag igjen:-) Håper solen snart titter frem......er lei dette regnet!
Klem

4 kommentarer:

  1. Knalltøffe klokker!!
    La oss håpe solen kikker frem i morgen :o)

    SvarSlett
  2. Det der var jo noen utrolig tøffe klokker da! Ja, du får sove på det, og la drømmene dine føre frem til om det skal bli en hvit eller rosa :o)

    Ønsker deg en strålende flott sommerhelg, forhåpentlig med sol og varme!!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. De er såååå fine, jeg ønsker meg ny klokke jeg og ♥ Enten en hvit Triwa eller en lyseblå Kyboe!

    Ha en finfin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette. Takk for fin hilsen
    Flott blogg du har, vil gjerne følge deg.
    Kyboe klokkene er så kule. Jeg har den øverste t venstre, elsker den.
    Klem Bodil

    SvarSlett