VELKOMMEN

Bergen, Hordaland, Norway
Jeg er en glad mamma på 43 år. Med stor interesse for interiør og klær.,og ikke minst sko:-) Familien min består av N på 22 år,S på 15 år og M på 5 år.Og mannen min Mr.H. Her på bloggen min kommer jeg til å blogge litt om hverdag`s gleder,interiør og om hus hjem og hytte. Om du vil ha tak i meg så treffer du meg også på jeanette@grafiskformidling.no

torsdag 12. mai 2011

Fotoshoot ...

 Med minstejenta -
klær frå claire.dk og hekle lue fra Bestemor:-)
En praktfull ettermiddag på lekeplassen,fantastisk vær vi har om dagen eller rettere sagt uker:-)
Tuddelu og god fredag! ;-)

1 kommentar:

  1. Hei på deg Jeanette!
    Ja, det går unna i full fart for flere en deg - føler liksom jeg ligger litt i etterkant hele tiden... Men, men sånn er det vel for alle en gang iblant!

    Barcelona anbefaler jeg virkelig på det varmeste! Utrolig masse å se og oppleve, og nok til å "fylle" mange turer, så jeg skal helt klart tilbake! Til onsdag reiser jeg til Riga, et sted jeg heller ikke har vært til tidligere, så det blir kjempespennende. Denne turen er med seminar på frem til og med fredag, og så er jeg igjen i helgen på "privaten".

    Ha en fin fredag, og en toppers helg vennen!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett